Monday, March 1, 2010

malaysia punyer kastemer servis

hari sabtu arituh..aku g laa rehat kt pbd.. g giant..memusing2 tatau nak bli apa... pastu igt nak beli snek2..owhh tidakkk..takkann nak makan snek kut... so memusing lagiii..owhh mari membeli anggur...lebih menyihatkan....

so nak g bayo kt cashier tuh.... cashier die pompuan... tengah layan borak...


cashier 1 : ehh mu tau dok..ada ke si mamat tuh aku paka skirt pendek.. malu aku nnt nampak bulu kaki.. da laa bulu kaki aku lebat sebeloh..acu mu nengok...

cashier 2 : aaaaa yekee.. mana2 (sambil tekan kekunci mesin cashier utk aku)

cashier 1 : ehhh meh laa sini tgk.. ni haa bulu kaki aku lebat sebelah

aku terus blah dr cashier tuh secepat mungkin sambil menyumpah2.. kenapa tader rasa hormat langsung kt pelanggan yg dtg membeli... bodoooh btoi laaa....

ni mujur die tunjuk bulu kaki..buatnyer die tunjuk bulu lain mcm mana....

bongok btoiiii

No comments: