Monday, March 29, 2010

balik kampong

da lama giler tak balik kampong... series lamaaaa giler....

so abah aku sakit ni.. aku kene balik kampong...

jumpe anak along.. yg abang tuh da bleh ckp sikit2... even intonasi die mcm robocop sikit.. tp kire ok laaa...

yg si adik lak da semakin aktif.. da melompat2 dan berkepak2 di dpn tv..

atok da balik johor.. tergesa2 beliau balik johor sejak abah masuk spital ni.. ckp tanak duk dgn afiq... hahahah biarlaaa. org tua tuh tak reti nak aku tangani..

balik kampong ni.. dgr lagi citer psl mak janda (kitorg panggei beliau ni wan shaddy)
nampaknya die tak puas ati lagi dgn abah.. masih mintak minyak pengasih kt bomoh2.. pastu ada sorg bomoh (kiter panggei beliau pak ali) ni citer kat mak.. si wan shaddy tuh pulangkan minyak.. die kabo minyak yg pak ali buat tuh tak mujarab kerana abah aku bukan makin suke kt die.. makin kene maki adalaaa.. (abah aku maki wan shaddy ni kt opis beliau)... pastu minyak tuh die ada celet kt sekitar opis.. tp sebenonyer opis tuh da direnjis2 air yasin dek staff abah.. kerana ramai yg da terkena da kt opis tempias antu raya si wan shaddy ni.. da tak mujarab minyak senyonyong org mati kene bunuh si wan shaddy tuh.. iskkkkkkkkkk

ntahlaaa.. maleh nak pk pasal betina tuh.. cuma jgn sampai kene tumbuk sudahlaaaa

No comments: