Saturday, January 8, 2011

untuk kali terakhirnya

lagi sejam 44 minit lagi untuk aku mentamatkan perkhidmatan aku di HP..

perasaan??

owhh berkecamuk..
bukan sbb sedih ke apa..
ehehheheh

sbb aku teringatkan sesuatu...
(tader kaitan dgn HP)
obviously aku mcm rindu kt sesuatu tu...
tapi aku mcm benci plak nak contact2 die..
mcm kembali ke situasi lama..
so aku just diamkan diri..
tp sebenarnya mcm mendiamkan diri ini adalah perkara menyakitkan..

lebih sakit sebenarnya bile ko nk ckp kt org yg ko terasa nak ckp dgn die..
pastu org tu potong ayat ko dgn kata2 negatif yg lebih melemahkan semangat..
pastu mcm kecik ati dan memendam rasa dlm ati...

hati akan jadi berdebar2...
terkadang melirik mata ke hp...
mengharapkan keajaiban berlaku..
namun segalanya sia2

so apa kene buat..
kita kene aplikasikan lagu ronan keating.
say it best when we say nothing at all.....

No comments: