Monday, April 27, 2009

cucu mak aku

zul dan que demam... zul sampai sawan jadiknyer.. yg que merengek2 ... mak abah tahu hal ni.. dorg sgt risau... jd dorg berangkat ke kuantan...

sian dorg.. yg que da timbul da tulang2nya.. que da bleh jalan setapak 2 tapak... abang dia plak menceceh aja.. panas btoi umah along ni.. mcm sauna.....

sian que.. sian zul... sian gak aku.. aku tgh osom dgn mak aku sapa yg akan tinggal kat sini.. wahahaha aku tak reti basuh najis mutawassitah budak2 ni.. so aku berjanji nak balik dan akan menjaga umah di jengka dengan baik2 manakala mak aku akan stay menjaga cucundanya...

skrg ni musim demam... azim pon demam gak.. aku pon aura2 demam mcm nak menjelma selepas memandi sungai kat kuala sentul.. ciss ni mesti ada org asli kencing dalam sungai ni...

No comments: