Monday, April 27, 2009

tragedi

aku : hello boleh saya bercakap dengan encik bersore kacak?
jpa: maaf PUAN (whaddefak) encik bersore kacak cuti hari ini kerana isterinya bersalin
aku : haaa..:P(&^%$*()((&*^$#$^*)

sambungkan saya kepada cik dayu...

cik dayu : pasal perlepasan kontrak ni cik sore kacak yg pegang.. kalo dia cuti awak cuba cerita hal ini kat org dia dan mesti ada sorg laie pegawai bertugas yang boleh membantu...

sambung mendail ke no cik sore kacak yg aku namakan jpa

jpa : ermm begitu rupanya. macam mana ya (die pun blur gak) saya akan beritahu pada seorang lagi pegawai iaitu puan erd**** dan beliau akan hubungi PUAN (WTF again).. sebab sekarang ni puan erd**** berada di tingkat atas.. boleh saya dapatkan nombor telefon PUAN (MMG NAK KENE SEMBELIH BUDAK NI)

aku : bla bla bla kasik no telefon dengan nama

jpa : PUAN (perghhhhhhh berasap siot) bekerja ke tidak?
aku : tak.. ini no telefon rumah...
jpa : baiklah..nanti saya sampaikan kepada puan erd****** terima kasih ya PUAN... assalamualaikum
aku : waalaikumussalam (jgn menyumpahhhh)

perghhhh mmg laaaaaaaa pesal laa cik sore kacaknyer bini nak bersalin taim2 begini.. dan masalah utama.... KENAPA CIK SORE KACAK DA KAWENNNN T_T

No comments: