Thursday, April 2, 2009

the journey (fukuoka-kansai-klia-damansara)

malas nak menaip laa..kibod die ketat (alasan cemerlang).. so aku kasik dlm bentuk point jeks

1) bimbit beg yg berat menuju ke fukuoka epot.. jumpe obata dgn zufar kt sana... pastu naik mas menuju ke private jet yg akan bawak kitorg ke kansai.. private jet laa kununnyer...padahal flight kecik mcm flight baja kat felda jek...

2) zufar da jet lag.. yappari zufar taleh ada private jet.. sampai ke kansai kitorg berposah2 menuju ke kaunter menuntut bagasi.. sekali tersalah arah..kene patah balik

3) nak cek in... barangan terlebih dlm 40kg..kitorg diberi masa selama 3 minit utk buang atau bayar harga barang tuh.. so amek keputusan... BUANG

4) aku balik mmg selai sepinggang.. baju sumer kene buang....

5) kene iring beramai2 ke kapal terbang.. dgn muka berminyak2 tudung serebeh2 jadik org terakhir naik flight.. kitorg menjadi tumpuan ketika itu.. cisss

6) dalam flight boring giler.... co pilot die agak beriman dan bertakwa... jarang dgr co pilot buat announcement beri salam dan cakap insya Allah

7) 8 minit seblum mendarat bertangis2an dengan bal... huwahahahahha

8) sampai klia jumpe qiella dodolz duluk baru jumpe mak

9) buat drama sensasi depan qiella sambil sing lagu MY BABY YOU (harap2 ada yg terasa)

10) kensel kan plan nak melepak... sbb penat giler

so ini lah sedikit sebanyak perjalanan kitorg ke melesie... nnt akan di update kemudian..

aku dapat interbiu sony kt penang.. so sesapa yg ada kenalan ke yg bleh membantu dialu2kan menghubungi aku...

kt kampung aku ditawarkan jawatan marketing executive di pasar mini izam... hihihihih tatau laie nak keje ke tanak....

so apa2 pon... nnt aku update laie... boring btoi merenung muka kucing kt umah.. rasa2 kalo aku penggal kucing ni buat kari pon sodap ni...

sampai ketemu laie... bubye

1 comment:

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakak jaja... kari kepala kucing wakakakak