Friday, May 22, 2009

aku dan aktiviti baru

sekarang ni aku ada aktiviti baru... setiap selasa rabu khamis aku akan clubbing dgn makcik2 felda dan budak2 tadika... poco2 bebbbbb.... wakakakakaka adaka mak aku suh aku jadik instruktor poco2... mampos terkehel buku lali makcik2 felda kalo aku yg jadik tukang ngajo... so aku duk antara budak2 tadika dan berjoget lambak.... kakakakaka ni kalo korg bawak aku g nihonkan ni mesti aku akan terre terkepak2 sambil berpoco2... bukan takat poco2... joget lambak arab pon aku sesah... feewiiittt laaa.... tapi malangnya tak kurus2 pong... sebab apa???

sebab kat umah aku ni sehari makan 6 kali.... wakakakakakakak kembang kaki aku duk dapor keje masakkkkkkkkkkkkkkkkkkk ajekkkkk... tapi aku skrg da pandai suai padan lauk pauk... kalo ada sup sayur adalaa sambalnyer... wahahah mcm masuk eskeletor tekan button senirik jek bunyiknyer... tapi lantak laaa...

tak lama laie musim buah... lalalalalalalaaaaa hey kome, buah2an da berbungeeee... moh kiter g petik buah2an.. seronoknyerrrr berjoget lambak aku di bawah pokok buah2an... sampai buah kelapa pon aku sesah... kakakakaka...

semalam malam jemahat... aku g ikot mak abah n adik aku g berurut.. pakcik tukang urut ni tererrr tauuuuu.. tang tulang2 urat2 dsb.. kalo korg ada masalah urat terkehel korg g laa kat felda kota gelanggi 2 carik yg nama pak teh... kemudian tengah2 mak aku kene urut tuh aku dengan macho g tengok citer keliwon... cam siakkk jek tunjuk mayat berbungkus2... pas balik ke umah tuh aku duk merayu2 kat adik2 aku ajak tido skali..kebiasaannya aku mak abah adik tido bergelimpangan kat ruang tamu.. tapi tah kenapa malam tadik mak abah aku tido dlm bilek pastu kunci pintu...maka masalah besar pon bermula... aku tak penah guna jamban lain selain drpd jamban kat bilik mak abah aku... menggelisah aku nak membuang.. kang kalo ditahan kang aku dapat penyakit batu karang pakej dengan sembelit dan buasir....pastu merayu2 dak amat teman g jamban belakang... . kakakakakaaaa pastu masuk bilek taleh lelap siak.... terbayang2 mayat tuh menjeling kt aku...merayu2 kat adik bongsu ajak tido skali kt ruang tamu.. siap bentang tilam... pastu alhamdulillah boleylaa aku tido.. kakakakaka... kesimpulannya : aku nak g buat bantahan kepada media prima supaya menghentikan tayangan cerita keliwon yg menghantui......

1 comment:

Umie said...

hahaha... tahap imaginasi ko terlalu tinggi la jaja... hebat gak cite tu kan sampai boleh menghantui kehidupan malam ko kan...kekekeke