Wednesday, May 6, 2009

kenapa kita??

bila aku sedih sbb tak dapat sesuatu... aku selalu.. cheh selalu laa sangatkan...
kadang2 aku terdetik di dalam hati...

jaja, kadang2 apa yg ko nak tuh bukan utk ko.. dan yg ko tanak tuh adalah yg terbaik utk ko.. ko kene igt tuh.. igt igt igt....


DIA yg aturkan semua jalan yg kiter sedang lalui sekarang ini.. seperti yg sesorg cakap kat aku masa aku tgh terkapar lesu di katilnya...

JAJA SERAHKAN SEGALA KEKECEWAAN ITU KEPADA ALLAH...
DIA yg anugerahkan kekecewaan itu kepada kiter dan kiter hendaklah berserah kepada DIA untuk mengubatinya..

kekadang racun kecewa pada hari semalam merupakan madu kebahagiaan di hari ini.. dan jangan nak ditakuti adakah manis atau pahit yg akan kita telan pada hari esok.. kerana hari esok masih ghaib utk kita...

wahai hati yg terluka.. sabar lahh.. tawakkal banyak2 okay...
kenapa kita insan yg diuji dengan kekecewaan??
sebab tidak dibebankan kita dengan bebanan yg kita tak boleh tanggung....
kita boleh sebenarnya..
seperti apa yg oochi sensei cakap.. kekadang kita letakkan limit kebolehan diri kita tuh rendah dari apa yg sebenarnya kita boleh tanggung.. igt tuhhhh igt igt igttttttttt

No comments: