Tuesday, May 19, 2009

update

malas nak taip pepanjang..ni pon curik tulang sepatutnyer g beli ikan.. tp lari g cc kejap..

1) mak sakit sendi...demam da kurang tp kaki bengkak...
2) aku baru pas interbiu dgn panasonic.. 2 jam interbiu beb.. berbintang berbulan kapla haku.. memula dia suh jawab soklan .. die kasik kertas pepanjang.. ada nombor pepanjang.. so dia suh tambah no tersebut dan letak angka sa hasil tambah tuh di antara nombor2... ada 15 line utk satu sessi dan setiap line tuh kene jawab dlm masa seminit... ada 2 sessi so ada 30 line dan mengabiskan masa dalam masa 3o minit.. lantak laa ayat cam haram... see aku da bocorkan stail interbiu dgn panasonic... pastu interbiu cakap2... aku menegaskan aku tanak dan tak suke programing... hahaha lantaklaaa...

3) pergi seminar kerjaya.. jumpe kekasih gelap ku bernama nyelam yg aku kenali da 2 tahun kt room meebo...die jaga booth... g carik keje memusing... jumpe kak uda senior masa sek men ren duluk.. die baru blk ireland.. jumpe kawan die nama siti.. cool giler awek ni... terasa nak jadik kawan baik lak...

4) tamat hari sukan sekolah adik.. sempat bermingle dgn jejaka2 felda.. eventho tak sekacak budak2 oita.. tapi boleh laa layan mata... ada sorg tuh coolio giler stail rambut die... kerinting ala bob marley.. aku rasa aku da tukar taste kepada lelaki berambut kerinting semenjak aku mengenali horikawa aka abang berambut kembang....

5) tgh tunggu canon panggil utk interbiu.. nasib baik aku seopis dgn abang puj dan mas... hikkksss .... yg ni tatau laa bape jam laie den kono interbiu... siap ada nihonggo assesment...

6) harap2 wa dapat interbiu bersama kolej perundangan... hahahah.. cool giler abang yg jaga booth kolej tuh... mcm asben vanidah imran...

7) wa mintak gak jadik cekgu matrik uia... tatau leh dapat ke tak... wa mintak gak jd exec kt sebuah kolej tuh.... hahahahahhaha... weng btoiiii

8) wa menjadik rajin menjawab soalan upsr... best gilerrrr....

ini jek laa update dari wa... nnt pape hal wa update kendian.. rindu beb dgn bdk2 kl10.. agak2 lu org rindukan wa tak??

3 comments:

MaS-HaNa said...

nyah mak rindu mo ko.... ko kat kampung ke nyah... kat jengka ke....

cikhajar said...

aah...kat jengka... hihihi sibuk dgn ektiviti sosial

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rindu giler kat angggggggggggggggggggggggggggggggggg bila nak karok laieeeeeeeeeeeeeeeeeee