Saturday, May 9, 2009

first impression

satu kelemahan aku adalah gagal memberikan first impression yg bagus utk org yg baru nak kenal aku... yerr itu kelemahan yg aku dapat kesan dr aku berumur 12 tahun...

rata2 org yg baru kenal aku akan cakap aku ni poyo tahpape...
...
kak fuza mesti igt betapa akak bencikan saya masa mula2 jumpa saya....
bal mas mesti igt betapa bisingnyer saya masa mula2 jumpa saya..
dan sebagainya...

tapi da kenal... maka korg kenal laa kan.. ada yg tak senang saya ni terlalu byk ckp.. ada yg tak senang dgn sikap slumber saya..

tapi saya tak boleh memaksa org sukakan saya... nak kawan atau tidak.. terserah anda...

saya adalah saya.. ini saya... dan saya sedang mencuba memperbaiki diri saya.. tapiiii... bak kata britney spears

WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET,
THIS IS ME HYE YOU, IF WANT ME DON'T FORGET
YOU SHOULD TAKE ME AS I AM
CAUSE I CAN PROMISE YOU
BABY WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET...

No comments: