Sunday, September 14, 2008

baju raya

ini adalah antara baju2 kurung yg angah aku kasik.. huwaaaaaaaaaaaaaa tulun lew kalian pilihkan.. aku tatak tau nak pilih yg mana satu


baju ni available dlm saiz yg aku kehendaki.. kaler pepel die mmg aku suke.. tp sumer org ckp kaler pepel tak sesuai dgn kaler kulit aku..tp tahlaaa







huwaaa baju merah ini idaman kalbu.. very the cantik hokay.. tapi saiz M... angah ckp die pakai tang lengan ketat sikit... huwaaaa makan hati mak tgk baju ni.... sgt santikkk





haaa inilah antara baju2 yg terdpt kat booth angah aku di summit usj... kt dpn starbuck. ada byk laie act.. tp aku tak tampilkan sumer...aku tampilkan memana baju yg bakal jd baju raya aku.. n aku kene pilih SATU sahaja sbb along yg sponser.. tenkiu along... lap yuuu muah muah...

1 comment:

szetoarmour said...

Sumer bj tu cantik la jaja.....................