Sunday, September 21, 2008

kenapa saya suke redmummy...



curik gambo dr sini redmummy dgn sirman
wahahaha balik dr umah kak lina.... saya terjah ke pc n bukak blog kegemaran saya... iaitu blog redmummy yg giler merah...kalo tatau sila tgk kt link sebelah tuh..ada tulis redmummy..n click jek kat situ...

huwahahaha...rasa nak terguling tgk muka sendiri terpampang kat sini huwarghh...best2... tenkiu redmummy...sebagai membalas servis..saya nak nyatakan kenapa saya suka blog redmummy

1) hari2 MUSTI ada entry.. mesti takkan bosan punyerrr...penuh dgn pelbagai citer bergambo... best2..

2) penuh info...mcm2 ada kat sana..dr pakaian terus ke makanan dsb

3) belajar cemana nak jadik ibu+isteri+bekerja.. ..kekadang kutip pengalaman secara tak langsung dr redmummy cemana nak manage masa diri fizikal mental utk jadik wanita masa kini.. thanks alot...

4) saya pon da terpengaruh dgn kaler merah..hakssssss...

upss seblom tuh..saya curik gambo redmummy dgn sirman utk diabadikan disini.. thanks alot kerana menggumbirekan hati2 kami yg kelesuan dan kesengalan beraya di perantauan..menjawab pertanyaan redmummy.. sebenarnya kami ni berada di oita japan.. tahun ni beraya kat sini.. huwaaa

1 comment:

Me, Mrs Taj said...

hi hajar...

lm tak update..dh blk msia ke? love to read ur blog actually even suka cite benda ngarut..tak ngarut pun actually..

p/s suka redmummy jgk..gempaq kn blog kak red?? heheh

(http://www.theladybirdistalking.blogspot.com)