Sunday, September 7, 2008

tua kah aku

lately kalo borak dgn bdk2 ni mesti sembang pasal kawen.. n dorg dok push2 aku soh aku kawen..weng btoi..memasing pakat reramai push aku kawen.. hellooo peyek tuh ada..apa kata korg soh peyek kawen duluk..

maka utk memeriahkan suasana pose yg suram muram ini.. aku memula bertanya kat bal dgn mas........

KALAU akak kawen dlm masa 10 bulan laie.. agak2 korg terkejut tak??? ini dia soalannya

dan ini jawapan mereka....

diorg : urmm(panjang tau urm dieorg) tak terkejut kut...sbb akak ni ada byk sgt watak dlm idup.. so cam tak terkejut laa tetibe akak kawen...tapi jangan kasik ayat mkn dlm.. kene jempot bebetoi...(note : ayat makan dlm yg cuma difahami oleh kami2 ajeks)..

aku : jadik in case kalo akak kawen laie 10 bulan..jgn ckp akak tak invite laks.. sbb 10 bulan terawal akak da ckp...huwahahhahaha

dan kami gegelak jek laaa

aku pon mengajukan soalan yg sama kat dedorg ni.. yappa jawapan org laki mmg sama.sbb aku ada tanya kt sorg member laki lain...huwahahaha

jawapan dak2 laki : tak terkejut tp akan terkejut kalo kau tetibe kawen dgn org yg tak disangka2..
*************************************************************************
tadi peyek kakunin laie dgn aku.. btoi ke aku nak kawen laie 10 bulan... aku rasa cam nak terguling..tp da terguling da pon blakang kete koe tuh..

AKU NAK KAWEN CEMANA KALO TADER PASANGANNYAAAAAA...mungkin seru ku masih lambatt...wahh mcm kekasih ku seru gittew..


No comments: