Tuesday, September 9, 2008

tesis

semlm kitorg dah diberi tajuk2 tesis.. tapi untuk aku sensei tak decide laie nak kasik dlm english ke nihonggo..

tajuk besar tesis kitorg adalah METHOD FOR DETECTION OF RIBCAGE IN CHEST RADIOGRAPHS...huwahahahhaaha paham takk?? aku pon tak paham..huahahah

menurut penerangan sensei tadi... tahun lepas budak lab aku da selesaikan masalah gambo xray yg melibatkan kedudukan jantung dan peparu kiri.. dlm xray kedudukannya adalah bertindih yg mana bila di xray contrast nyer tak nampak sgt jadik menyukarkan para doktor nak scan penyakit...jadik budak lab bernama maki tlh dpt menyelesaiikan sedikit masalah itu.,..cuma ada masalah baru plak timbul.. di scanner tuh terdpt tompokan noise yg terjadi akibat gas2 terkumpul di dlm usus dan bawah peparu belah kanan... jadik tugas bebudak ini adalah menyelesaikan permasalahan ini..

huwahahaha... nk gelak.. so aku ni cam lemah programming..sensei kasik kadai yg tader programming.. tapi die ty nak buat dlm eigo ke nihonggo.. so aku pepikir n buat poll.. ramai yg kasik jawapan dlm eigo.. so nnt aku nak ckp kt sensei aku nak buat dlm eigo..

mid sem presentation akan dibuat 6-10hb 10.. selepas kul 6 ptg... masa diberi selama 8 minit dan 2 minit utk soal jawab.. berusahalahhh.. pasni cam kene susun waktu keje dan blajar dgn lebey efisien.. huwaa tamat dah masa berpoye2 summer holiday.. kene buat keje awal sbb nnt nk berayaaa.. yuppi yuppii yuuuu....

lalalaa pekan kasik permission g umah die sbb die nak g mana tahhh.....kak lina,nadira n nuhanaaa... OJYAMASHIMASUUUUUUUUU

No comments: