Monday, September 15, 2008

hari ini..................

hari ini ada sedikit sayu di dlm hati.... kenapa ehh... selalunya aku sesayu pabila aku lapar... tapi skrg ni aku tgh kenyang kembung mambung tapi aku sayu...


lama tak tanya kabo bal.. agak die makan ke tak kat sana.. mesti die tgh seronok2 di sana.. nak emel..tp kang takot ngaco lak kang...mesti die tgh seronok2 di sana.. hihihi.. da lama bertapa kat sana..jgn nnt blk oita..alaa tader cer laa kak... mmg saya pelangkung saudari...



perghh lama giler tak lepak dorg dorg ni.... saat entry ini ditulis..mas komfom da tido.. hak hak hak...



owhh zatil sgt sibuk rasanya.. lama sgt tak nampak dia online... rindu betoi dgn budak ni... eii gerammmnyerrr...lama sgt tak berciter2 dgn dia ni... uhuk2..cpt laa zatil... rindu ni



my fav girl... love you dear mar.... muachhhh

1 comment:

Izzatul Azma said...

rindu zatil meh?

hihi, dh balik mesia membz tak igt dia tu :P

oh, btw..hyeee
izza kat sni, zatil's bestfren

slmt berayer yer (: