Wednesday, December 29, 2010

jalan2 carik makan (26 dec 2010)

sepanjang hari saya asik tidooooooooooooOOOoooOOOooo jekkk... kalo tak malam tuh nak jumpa dia.. tp dia adalah sgt busy... kene kerja dan tak balik2 lagi.. so untuk mengubat kekecewaan saya ajak utin dgn sara dgn roza dgn jimi g makan.. malangnya jimi ada kat kuantan.. so taleh laaa join..

roza merancang untuk memakan bubur di night circle.. jadik berposah2 laa kami menuju ke night circle.. bertemu roza disana... owhh ada perlawanan bola rupanya.. kami menengok bola sambil mencekik dan berborak2.. alhamdulillah melesie menang 3-0.. saya kehairanan sejak bila melesie pandai main bola ni.. isk isk iskkkk..

kami makan byk juga di night circle.. bubur nasi dan lauk2nya.. tauhu bakar dan sata serta otak2 dan saya makan nasi putih dan tomyam.. tetapi entah kenapa utin mengajak kami makan sate di memana.. tempat sate kesukaan saya adalah diuptown shah alam.. kami berpusing2 di uptown shah alam dulu di mana saya telah berjumpa sehelai baju kesukaan saya yg saya tak beli sampai saat kisah ini ditaip


saya dan roza kegembiraan di uptown

lihatlah gambar2 kami mencekik.. hurmm saya merenung gambar2 ini dan mendapat satu konklusi... utin mmg hyperactive laa.. tak reti duk diam masa nak bergambo... isk isk iskk..asik dpt bayang2 beliau ajaaa







pada mulanya kami oder saploh cucuk sate.. pastu sara nak makan kerang rebus... tapi ternyata sate itu adalah sgt enak skali dan kami memesan 10 cucuk sate lagik... fhufhhhh kembung siot.. tuh pon roza mcm kempunan nak beli ais krim kt tepi tempat karoke... haishhh.. tp mmg best laaaa.. lama tak kuar sama2 mcm ni



1 comment:

Roza Yusoff said...

yerp...sgt suke....sbb tu esok nyer sy kuar lg ngn cik jaja ahahhaha