Thursday, December 9, 2010

orang tua

abah aku da kawen lain.. dgn betina yg bomohkan die dulu.. da 3 bulan die kawen...

lepas tau die kawen lain.. aku rasa mcm nak penampo muka die... seriess.. semlm jumpe die kt ijn pon aku tak salam.. tak pandang muka die langsung.. bile mak aku stat ckp kiter ni jgn nak emosi.. terus aku kasik beg plestik ruti dan berambus dr situ...sambil nangis... aku da tak panggil die abah.. aku panggil org tua...

mak aku tepon, die ckp.. asal kuang ajar sgt.. da tader iman dlm diri tuh.. terus aku off tepon.. org mesti akan ckp, tak patut ko buat mcm tuh.. pape pon die mak ayah ko... tp cuba korg duduk kt tempat aku....just take a bite from my plate and chew it.... sama ada ko bleh telan atau ko ludahkan balik...

sejak tuh... aku tatau apa yg aku makan, aku masuk dlm mulut, kunyah2 dan telan.. rasa tido pon asik mimpi buruk.. kejap nanges, kejap rasa ok.. tapi seriesly aku kesian dgn mak aku... mcm mana aku nak kasik mak aku kuat sedangkan aku pon lemah....