Thursday, December 30, 2010

XTVT (party mari menjadi karnivor)

helo helo helo

yeaa di sana sini org memperkatakan tentang kemenangan team malaysia kt piala affa suzuki.. (yawn).. boring gilerrr laa.. saya tatau pon sejak biler team melesie ni terel main bola.. sayamensokong team indon pada zahirnya dan mensokong team melesie pada batinnya


pada mulanya saya mengajak rakan2 untuk menonton perlawanan di pak li ole2 seksyen 18... namun begitu dek kerana kami lambat pulang dari tempat kerja dan roza pula mahu tengok separuh masa kedua sahaja, saya merancang untuk menukar venue ke rumah saya, sara dan pah

saya mentapaukan kfc untuk mereka.. agak jenuh juga menunggu kfc kerana restoran sgt penuh.. rasa ati nak je kensel dan tapau nasik goreng kampung untuk mereka.. namun dek kesiankan utin maka saya menggagahkan diri menunggu giliran
tunggu punya tunggu akhirnya saya pon dpt pulang ke rumah.. terus menerpa ke arah mereka dan bertanya score.... mujur tiada gol dan memasuki waktu rehat..



kemudian datang pula jimi memeriahkan suasana desa.. dengan muka termengah2nya beliau


kami menonton perlawanan bola ini dengan penuh emosi.. malahan kami bangun, duduk, menjerit, menyepak2 angin di bawah meja dsb.. sungguh emosi skali.. dan akhirnya team pilihan saya tumbang di tangan malaysia.. tahniah

perlawanan tamat.. saya ingatkan mahu menghalau mereka semua pulang, namun jimi bermuka simpati mengajak kami bersiar2 di malam hari... saya dan sara sudah siap sedia memakai baju tido dan terasa malas nak keluar.. namun dek kerana terharu dengan rintihan si jimi kami pon mentukar pakaian santai.. masalah melanda bilamana tiada siapa yg mahu menjadi pemandu.. haishhhh inilah masalah sosial budak2 ni.. masing2 berebut2 nak duk kt seat belakang..
da kalo semua nak duk blakang sapa yg nak duk kt depan??? setelah sibuk berdiskusi, kami mengambil satu keputusan, SIAPA YG PAKAI SPEK MATA DIA KENE DRIVE.. hehehe so dgn tak rela hati nya cik roza kene drive bagi pihak kitorg...

owh sungguh empuk berada di seat belakang kereta sendiri... terasa nyaman skaliii...
kami berpusing2 dan menuju ke uptown shah alam.. setelah berpusing2 sakan kami pon pergi membeli ais krim (org jepon panggei sofuto kuri-mu).. saya mencabar jimi untuk menyanyi open karoke tp beliau keberatan.. so malas citer panjang.. jom zasss layan gambo2






kegembiraan berterusan apabila jimi mengajak melantak lagi skali.. maka kami pon mensinggah ke warung yang menayangkan filem yg kelakar2.. kami mencuba memanggil waiter berkali2 namun panggilan kami dipandang sepi oleh mereka.. mungkinkah waiter2 itu kecewa terhadap kekalahan team negara mereka... isk isk iskkk.. setelah berjaya mendapatkan sorg waiter, kami pon memesan makanan....


motif gambar ini adalah sara nak bgtau yg utin is not available anymore


stail bdk2 zmn skrg melepak.. masing2 sibuk dgn hp sendiri.. isk isk isk







yeahh inilah menu kedua pada malam ini iaitu kerang rebus dan sate.... mmg menjadik karnivor masing2 yea... sementara menunggu makanan ini dihidang mereka mendpt berita bahawasanya hari jumaat ini adalah cuti dan mereka sungguh gembira skali.. demmmm berita ini tiada maknanya bagi saya dan jimi kerana kami masih ttp kene bekerja..

setelah selesai mencekik kami pon berjalan pulang dengan perut yg kembung.. haishhhh

No comments: