Saturday, August 9, 2008

8/8/08

hari ini adalah hari yg unik..sesiapa yg bersalin pada hari ini pastinya mendapat anak yg bertarikh lahir unik.. namun begitu ramai jua yg mengikat janji melangsungkan pernikahan dan perkahwinan pada hari ini.. kepada ramai sahabat2 ku yg melangsungkan akad nikah pada hari ini. tahniah aku ucapkan.. semoga berbahagia dgn baitul muslim yg kalian bina pada hari ini..

tidak kurang juga yg mengikat tali pertunangan pada hari ini.. aku ucapkan selamat bertunang pada hari ini..semoga tali pertunangan yg kalian ikat itu bertahan sampai ke jinjang pelamin.. bersabarlah dlm menempuh dugaan alam pertunangan ni. org ckp dugaannya hebat..

namun pada aku.. hari ni tiada bezanya pada hari2 yg lain..sehingga waktu entry ini ditaip aku tak jumpa laie apa2 keajaiban pada hari ini..namun hari ini masih panjang dan masih bersisa... jadi aku berdoa agar ada laaa sebarang keajaiban berlaku pada hari ini.. mungkin kah aku akan bertemu dgn sesorg.. mungkinkah ada berita gembira untuk ku hari ini... mungkinkah berita buruk.. byk btoi kemungkinan..

walau apa pon yg berlaku pada hari ini..saya mengharapkan agar anda anda dan anda yg membaca entry ini mendapat perlindungan dan rahmat dariNya... bersabarlah atas dugaan yg melanda anda kerana dugaan yg diberi itu adalah lambang kasih sayang dari Dia yg Maha Esa kepada anda... cekalkan hati mu.. tabahkan jiwa mu.,. anda insan cemerlang kerana diuji sebegini..

No comments: