Thursday, August 7, 2008

melepak

hurmmm seblom g tanabata kitorg lepak duluk kat starbuck...minuman kesukaan ku adalah matcha cream frappuchino.. ataupun green tea cream frappuchino(main sesah jekk kan nama dia dlm english).. rasa die ada iras2 rasa teh tarik..tp kelat2 sikit.. shedap taw... korg try laa..arituh nampak kt starbuck melesie ada menatang ni...

aku lepak dgn kay jek masa ni... tunggu mas dgn bal sampai..dorg dtg lambat sikit.. hikkss..
da sampai2 dorg g beli food pastu kiter amek gambo duluk...



supp supp supp..minum2 pastu buat cam whore kt kamera si kay... huwahahah mesti die meluat dgn aku.. nak upload pic perasan ni laaa



lawa tak lipgloss yg aku try ini... lawa kann..bersinar2... mcm ditiup sang bayu... aku suka produk ni sbb kaler die mmg cantik..tp as a savvy shopper..mmg perangai aku cam lahanat sikit...dok pakai yg tester...muahahha

No comments: