Monday, August 25, 2008

wishlist bulan 9

yeayyyy masa utk membuat wish... bulan 9 ini saya ada beberapa barangan idaman

1) barang2 buat kek n kuih
memandangkan raya tak lama laie(huwahaha pose pon blom diisytiharkan laie) tapi saya nak bersiap sedia nak buat kuih raya*poyo tak*.. jadi saya nak membeli bebarang buat kuih spt sukatan2 dan juga hand mixer...memandangkan saya da ada oven sendirik.. jadik sukacitanya saya bersemangat nak buat kuih n kek raya... tp kalo sampai raya haji nnt tader berita mengenai kuih raye dr saya.. ermm anggapla saya tak penah buat pape wishlist...kuih yg saya bercita2 nak buat adalah beskot mazola dan tat gulung.. hikksss..

2) iron rambut
aa kekadang tingin gak nak ada iron rambut.. leh iron2 ke gulung2 ke... huwahahahaa da nak abes baru getek nak ada iron rambut... hurmm tapi mende ni gegeli jeks.. rasa cam takder kepentingan langsung...tapi saje jek aaaa nak sumbat dlm wishlist*sbb nak panjangkan isi blog ini sebenarnya*

3) suar slack itam
terasa nak ada suar slack itam lak aih...kalo dpt sambar selai pon cantik gak ni... lama tak pakai suar slack itam.. hik hik hik nnt dkt2 aki bleh digayakan dgn boot panjang yg tak selalu digunakan ittew...

4)ubah stail rambut
*yg ini adalah utk memanjangkan isi blog shj* aaa disebabkan rambut tak cukup panjang jadik wish ini saya pending dan pending laie.. nak gulung2 rambut tp tak cukop panjang laie ni... dlm bulan 11 kut baru leh buat stail rambut idaman.. hwahahaha

haaa panjang tak wishlist saya.. tp menjadi atau tak wallahualam.. marilah berusaha

No comments: