Tuesday, August 26, 2008

antara rindu dengan.........................

sebenarnya saya amat merindui ahli keluarga ym saya.... abam joe zatil n zaleena... abam joe da kembali ke persada ym tp beliau agak kurang sihat... zatil pula masih bercuti... cuti beliau masih berbaki 1 bulan lebih.. manakala zaleena pula..*sigh*.. beliau terasa hati dengan saya..tah.. sebabnya kecil jeks.. tapi beliau kecik ati dgn saya.. dan saya pun kecik ati dgn beliau.. tah laa tatau...

rindukan saat2 ber3some dgn mereka sumer.. dan kitorg selalu mengenakan zaleena.. beliau selalu jadik bahan kitorg..hailaaaa..masa cpt sgt berlalu.. n manusia berubah mengikut peredaran masa... saya berharap sgt2 agar our friendship menjadi lebih baik.. mereka2 sahabat n kuarge siber yg saya sayangi... sebulan ni saya ditinggalkan sensorg saya agak terumbang ambing n saya mcm hilang kawalan..saya ditikam bertubi2 oleh beberapa org manusia..pelbagai kisah yg meragut kegembiraan saya...dan saya telah berubah secara drastik dan adakalanya menjd bukan saya*sigh*.. saya bebetoi memerlukan 3 org manusia yg sangat disayangi ini agar jatidiri ini tidak hilang..

tapi setiap pertemuan ada perpisahan.. saya tahu satu hari nnt saya akan kehilangan insan2 tersayang ataupun saya yg akan menghilangan diri(God forbid) saya nak anda bertiga tahu yg saya sangat sygkan anda bertiga... terima kasih bebanyak sbb jadik kawan dan menganggap saya spt keluarga anda...

No comments: