Monday, August 18, 2008

sibuk dan sibuk

ada kesempatan sekejap ni mmg nak update blog... eii sibuk sungguh... banyak hal yg nak diuruskan... dan sibuk di tempat baito... tapi hati ni meronta2 nak update blog...

nak citer pasal apa ehhhh hari ni??

oh yaa..semlm ex bf kawan aku msg.. ckp yg dirinya tak kisah kawan aku ni kawen dgn org lain.. t@p pd masa yg sama ngutuk kawan aku ni mata duitan laa...apa laa.. pastu ckp yg die tak kecewa langsung... aku mcm tgk jek laaa gelagat sorg lelaki yg tak dpt terima hakikat idup sambil mengeluh...

terkadang aku sedih gak laaa..bukan bias terhadap kaum wanita atau lelaki.. cuma kekadang sedih mengenangkan nasib wanita.. bila kita jumpa org yg lebih baik akhlaknya.. lebih kukuh ekonominya.. lebih menyayangi dan lebih meyakinkaan masa dpnnya.. pasti kita akan dituduh mata duitan laa.. apa laa... tapi takkan kita nak habiskan masa kita dgn org yg akhlak..nan ado jeks.. agama(bukan kita yg layak memberikan standard manusia) tapi kalau kaki minum tuh.. takkan kiter nak buat suami plak.. pastu perangai tak serasi langsung.. mcm mana?? cuba ckp kt aku skrg.. mcm mana kita nak pilih dia jadik suami kita...sedangkan pada masa yg sama ada org lain yg 2 kali ganda lebih elok dr dia..

dan ini terjdi kepada kawan aku.. dan skrg dia dituduh mata duitan oleh ex dia.. nak mungkin skrg ni ex dia tgh pukul canang mengenai dia.. ya ALlah tolonglah berikan petunjuk kepada org2 seperti ini...amin

No comments: