Tuesday, August 12, 2008

entry seblom bercuti

wahh sempena cuti obon ni..aku lak yg bercuti lelebeyyy...act ada program ipk atau dlm erti kata lain ada kem musim panas aaaaa... memandangkan oita jd tuan umah so aku kene g laa kan... mende da buat dkt dgn tempat kiter laie mau ngelat ye tak??

dah lama tak g kem mcm ni...perasaan aku??? berdebar2 laa kan.. sbb aku g sorg2 tader member pompuan.. wahhhhhhh chou sabishiii...hikkss...n aku ngantuk giler ni... packing tak abes2... padahal pegi 3 hari jek...termasuk hari ini...

harapan aku...hurmm agar diri aku kembali menjadi sorg aku yg kembali bervisi bermutu dan mempunyai jati diri yg kukuh... aku nak kekuatan diri aku kembali seperti biasa...
semoga harapan aku menjadi realiti...

jgn rindukan aku tau.. 3 hari aku tader kt persada ym ni...3 hari jugak aku tak berblog...hikkssss jgn rindukan aku erkk erk erkkk... love you olss....

wassalammm

No comments: