Sunday, August 10, 2008

apa itu sayang

tadi balik dari part time job.. saya terus on pc.. n dpt offline mesej dr sesorg yg pernah bertakhta di hati(bluwekkss) selama seminggu(cinta kilat babe)

dia : jaja...saya tatau kenapa tapi saya amat menyayangi jaja..

saya mcm haaaa???(kasik ikon terkejut giler)..apa halll dia ni *tepuk dahi*.. dahulu dia penah ckp ayat yg sama.. dan saya ckp terus terang "TAPI SAYA TAK SAYANGKAN AWAK"... saya terpinga2.. apa yg dia tahu mengenai sayang.. apa pengertian sayang pada dirinya.. kenapa semudah itu dia mengatakan sayang kepada saya sedangkan dia mempunyai seseorang di hati dan disisinya sekarang(sad)...

baca mengenai kisah rumahtangga artis VE.. alkisahnya dia g ceraikan isterinya dengan talak 3 ketika isterinya sedang mengandung anak ke 3 mereka di hadapan makwe die bekas gro yg muka berlopak penuh bekas jerawat... kemudian mengaku yg dia masih SAYANGKAN bekas isteri dan anak2 dia... wahhhhhh masa menonggang gro tuh tak igt anak bini.. masa lafazkan cerai tuh tak igt apa2... dan dia ckp dia masih sayang.... what the fuck....

apa pengertian sayang dlm idup anda??? adakah sekadar cukup dengan kata2 saya sayangkan awak...

No comments: