Friday, October 1, 2010

my baby


say hai to my new baby..... huhuhu tadik kol 9 lebih sampai kt depan opis lengkap berbalut lagi seat die.. omaigod..sungguh malu okeh.. nampak sgt baru lahir baby aku tuh.. terus aku suh kawan aku buang balutannyer.... pastu suh die lekatkan roadtax dan terus bawak masok parking.. eheh pastu ajak kak nor g pbd utk test drive...

so cik jaja.. apa perasaan anda berdampingan dgn baby baru
1) saat saya nampak badan baby ini.. apa yg saya nampak adalah akaun bank yg akan menyusut menyusut setiap bulan.. omaigod.. hutang hutang hutanggg

2) saat pegang kunci... ohhh betapa aku kene bertanggungjawab terhadap nyawa2 yg aku akan bawak nnt..

3) saat pulas kunci... owhh nak pakai minyak apa nnt ni...

4) saat tekan minyak... alhamdulillahhhhh...syukurrrrr dpt gak merasa baby baru... pasni kene buat upacara sembelih kambing itam dan simbah darahnyer kt kete.. heheheheh (bongok, ko igt ko tuh black metal)

ehehehe taklaa.. mak saya suh baca yasin depan tangki air dan siramkan kete terbabit dgn air yasin....

so destinasi baby yg pertama adalah di PJ utk menghadiri temuduga esok... kemudian ke nilai utk interview di sana pula pada isnin ni.. berusahalahhhhhhhh

No comments: