Thursday, October 14, 2010

persona VS saga

aku da test drive kete abah aku.. persona.. giler besttttttt... senang nak handle... aku skrg ni da mcm menyampah tgk saga aku.. iskkkkkkk nak tuko keteeeee >_<

arini masuk keje balik.. aduiiyaii..series aku da stat menyampah dgn keje aku skrg ni.. aku tatau pesal...

ke mmg aku ini jenis melayu yg dengki hati... series nyampah tgk teammate sebelah ni... tatau apa yg beliau buat.. masa memula dtg aku dengan jahat tak terperi telah buat bodo jek dgn tiket2 yg dtg.. tuh pon nak mengeluh2 buat tiket.. padahal 2 tiket jek.. nyampahs btoi...

balik umah pon tader spark.. so aku dgn dalilah plan nak pindah ke putra heights... aku lak tunggu offer keje memana.. tp dlm ati ni duk terharap2 keje kt nilai tuh.. biar jauh ku membawa diri.... hukhukhuk...

oklaaa da set praibet blog ni.. senang nak luahkan apa2.... kalo tak duk tertahan2... iskkk so aku chau shin chi dulu

No comments: