Friday, October 1, 2010

saya sayang awak

thehehehehe igt tak entry yg saya citer saya ada dok mimpi kt sorg budak tuh berkali2... thehehehehehe

tadi kann... tadi... kitorg borak2 pasal keje baru laa.. pasal gaji laa pasal increment laa..

die : apa guna increment tinggi2 tp tak blanje kawan2...
aku: insya Allah, semoga murah rezeki aku dpt increment tinggi2.. pastu murah gak rezeki org2 yg aku sayangi...
die : yg pasti bukan aku laa kan org yg ko sayang tuh
aku: apa plak.. aku sayang ko apa...
die : .............. (speechless kut)
aku: olohh tayah nak speechless laa.. mmg aku sayang ko.. ko kan on of my fav men...

lamaaa tau die cam berdiam diri ke hape ke tah laaa... pastu
die : oklaa aku tido dulu.. nite.. nnt emel kat aku okeh... esok aku reply emel ko...

saya mcm.... haaaa kejadahnyer aku nak emel ko ni.... hahahaha tapi aku emel jek laa kan.. ckp good morning apa sume...

kih kih kih... yg best tuh.. asal die mcm terkedu2... yesss.. inilah masanya.. utk hunt his ego... ngade nak ego tinggi mcm merak di kayangan....

No comments: