Wednesday, October 6, 2010

interbiu

selesai interbiu ketiga tadik dgn NTT MSC di jalan P Ramlee.. seriesz lama gak laa.. sejam 15 minit lebih kurang.. rasanya tak mcm interbiu.. lebih kepada borak2 dan temubual dan temulawak.. sbb kitorg byk gelak2... so far rasanya aku da mentonjolkan diri dgn penuh komfiden... harap2 adalaa peluang..

interbiu kedua kat kilang yamagata di nilai... yg ni pon beszt gak.. die soal satu soalan.. aku jawab berpatah2 pastu die cam tader idea nak soal apa.. masa interbiu kejap je.... dlm 30 minit camtuh... kedudukan kilang die mcm terpencil sikit.. kilang pon kecik.. uniform tak lawa sgt... pensambut tetamu adalah lelaki.. guard die yg muda belia, dan byk loyer buruk.. yg ni pon aku menggoreng jawapan dgn terlebih perisa.. terasa mcm, issskkk byknyer aku jawab...

interbiu pertama kat csc PJ. Yg ni dek kerana ejen aku iye iye nak suh aku g interbiu, oklaa aku g.. aku mmg tanak keje kt sini.. series tanak.. so memula aku carik pasal.. aku lambat sejam 30 minit.. pastu ada teknikal test.. aku jawab lebih2 kurang... yg btoi aku salah kan.. yg tatau aku main tembak segembira jiwa... dpt 43%, fail wehhhh... pastu face to face interbiu.. die tanya soalan teknikal.. sume aku ckp aku tatau.. pastu last2 die give up, die tanya cemana aku nak convince die amek aku keje. aku ckp i dunno how to convince ppl, but if u like to hire me u can hire me, but if u r not interested, im ok with it.. kih kih kih.. jawapan ala2 kerek giler

so konfom laa interbiu ke1 aku fail kan... ehehhehe..

so pape pon aku tunggu result interbiu ni... kalo ada rezeki adalaa.. kalo tak pon et list ada xperience bertemu org2 itu

No comments: