Tuesday, January 6, 2009

muka2 aku

heheheheh dlm entry kali ni aku paparkan muka2 aku yg variety ini... ceewahhh act bukan aku sengaja...tp tyra banks yg suh aku study raut wajah aku...hurmmm cekidaut

muka muda
ini muka masih muda remaja...korg tgk peyek masih berambut panjang laie...hak hak hakkk... muka kami yg masih suci murni dan masih muda belia...

muka putus cinta
masa ni aku baru putus cinta...aahahah tgk betapa sembabnya mata aku... air muka... hurmm kusuut serabuttt

muka homesick
di satu syawal yg indah aku on de wei ke beppu utk menunaikan solat sunat aidilfitri... homesick giler sbb taleh tepon mak abah... homesick giler sbb terlepas nak dgr takbir,...yg ada cuma mamat2 bangla menyanyikan lagu nasyid dlm base bangla


muka kenyang
ini adalah muka kenyang yg aku paparkan..ketika ini aku sudah abes jamuan hari raya aidilfitri... perut sudah santak dgn pelbagai jenis makanan..kelihatan senyuman ini tidak sesuai utk aku kerana membuat bentuk muka ku spt bola boling...

muka cuak
ini adalah muka cuak yg sedang aku paparkan... muka ini diambil 15 minit sebelum presentation tesis... sesungguhnya aku tatau ketika ini jantung aku yg berdenyut ke ataupon usus aku yg berdenyut.. yg pasti ak cuak giler.... perhatikan abang kat blakang tuh rileks jek

muka terkejut
ini pula muka terkejut yg aku paparkan..diambil ketika di parkplace...da tatau nak buat muka apa..jadik aku pon buatlaa muka terkejut

muka di alam cinta
ini plak muka dialam cinta yg aku amek ketika raya aji kt jengka...masa ni tgh bunge cinta bersemi hiksss citpoodahh...perbezaan muka di alam cinta dan muka ketika putus cinta adalah kaler lipstik yg dipaparkan... mukaa di alam cinta lipstiknyer merah... muka ketika putus cinta pula lipstiknya jernih sahaja..mata juga berbeza..biasalaa dr mata jatuh ke hati.. harkkk ptuihhh
muka gembire plus muflis
muka ini ketika aku sangat gembira kerana dpt menjadik muflis.. yeahh aku mmg aneh

muka demam
kerana muka dikala demam sgt horror...jadik aku menyembunyikkan separuh dr muka aku.... yeahh aku tgh demam skrg

No comments: