Thursday, January 29, 2009

rahsia kekurusan zufar

zufar da kurus da sekarang... sriyes beb... selama ni aku duk terpk cemana zufar bleh kurus di tengah2 musim sejuk yg menggila ini.. setelah berfikir demi berfikir.. aku mendapat jawapannya....

selama ni zufar makan kt cafe sekolah.. siap buat meal card laie utk memakankan diri di sekolah... maklum ajek laa kat cafe sekolah tuh pilihannyer terhad.. dan si zufar lak tak makan sotong...so tak byk laa lauk yg bleh beliau telan.. so nak tau cemana beliau ble kurus... zassss sila tgk gambar di bawah

ini adalah set hidangan tengahari saya yg tak abes.. tak selera laa makan nasik beras jepon.. hikksss tp zufar nyer set hidangan laie sikit dr apa yg saya makan.. n ni nasik saiz S... tp zufar makan nasik saiz SS.. hhehehe nasik kat sini ada saiz yu ols.. tayah susah2 nak nasik tambah.. jadi berdasarkan gambar ini dapat la anda tahu bagaimana zufar bleh kurus...

owh kalau laa dr dulu saya buat begini.. mesti saya da kurus skrg

No comments: