Thursday, January 29, 2009

mesin air berhantu

****AMARAN..ENTRY BERGAMBAR... SESAPA YG LEMAH SEMANGAT SILA BACA SELAWAT BYK2*******

kisah ini berlaku pada malam ahad yg lepas....ketika itu ditengah malam aku keseorangan di lab aku.. untuk memberitahu kalian sumer bilik lab aku ni di tingkat 7 iaitu tingkat paling atas dan paling hujung disebelah kanan(selepas kuar lif) so tengah aku rajin giler menaip tesis disamping chatting (atau sebaliknya) tetibe aku mcm dgr bunyi2an yg aneh2.. ketika tuh aku da kunci bilik lab aku dan hanya aku seorang saja disitu.. bukan sahaja disitu..sebenarnya di dlm bangunan tuh cuma aku sorg jek yg ada...
so tengah asyik tuh tetibe aku dgr mesin pencetak berbunyik.. prippp prippp mesin itu mencetak 2 helai kertas tesis entah sesiapa.. aku berasa sungguh aneh sekali.. kerana mesin pencetak itu tidak disambung ke mana2 bilik lab.. dan tidak disambung di bilik cikgu2.. dan sebenarnya cikgu2 aku tader pon kat labnyer.. nak kata printer tuh pakai bluetooth amatlah mustahil kerana ianya sebuah mesin pencetak lama dan da bertukar warna kuning.. so sama ada die tertangguh untuk mencetak ataupun...... erkk takutnyer...
aku terus mengambil keputusan membalikkan diri dengan segera kerana aku sudah takut2 ayam.. dlm jalan kuar bilik tuh mmg super duper gelap laa koridor apa sumer.. yg menyala cuma lampu di depan lif... tp aku masih berani laie usha2 blakang aku tgk tingkap apa sumer.. mengom tak??

so tengah jalan tuh menghala ke area notis board.. aku sekali laie disapa oleh sebuah mesin membeli air... mmg melompat katak aku bile mesin tuh berckp.. irrasyamaseeee(selamat datang) dengan sore kartun yg bajet comel.... mmg hantu giler beb.. napas aku da mcm org yg susah nak beranak.. semput2 aku malam tuh... dan dengan keberanian plus dendam membara,, aku pon amek gambo mesin air tuh...
korg nak tgk tak??
korg berani ke??
so kalo tak berani jgn skroll ke bawah tau....
|
|
|
|
|
|
|
V

ini dia mesin air berhantu.. siamang busuk btoi.. sapa punyer idea yg letak skrin kat mesin air ni haaaaaa... cam hampeh busuk.. buat aku takut jek.... busukk punyer mesin airrrr

1 comment:

Umie said...

kekekeke... sib baik ko xde heart attack... kalau tak, tak pepasal esoknya kuar muka ko front page...kekeke