Monday, January 12, 2009

plan kerja

wahahah baru nak buat plan keje..siot tak aku??? takk sbb aku tau apa yg aku buat.. ceewaahh

28hb 1 siapkan tesis dgn slide presentation..
29hb 1~ 3hb 2 baiki tesis dan slide...
3hb~10hb submit dan present dan exam.. sebenarnya tatau tarikh sebenarnyer biler...so estimate tarikh dlm 10hb... tak pon lebih...
20hb~28hb kemas barang

1hb~10hb 3 BALIKKKKKKK.. hahahha...

ni baru plan jeks.. tatau laa yg sebenarnya cemana... so tak kisah laa apa yg aku godek kt tesis aku tp by 28 aku kene submit...

keje punyer masa pon aku kurangkan... berkerut2 dahi chief biler aku mintak kurangkan waktu keje...ahahah korg tatau hari sabtu aku keje selama 9.5jam ...dari kedai tak bukak laie sampai laa kedai tutup...giler??? yerrrrr mmg giler.. tapi takder org nak keje...ramai yg cuti... terpaksaalaa kuli ini bekerja... tapi even kene keje lama pon aku terasa hepi....kenapa??? ntahlaa... tp terasa tempat keje tuh adalah tempat utk aku larikan diri dari sesuatu yg menghantui.. ceewahh

pape ponnn....berusahalahhhhh

No comments: