Monday, January 5, 2009

on my big day

hehehehe disebabkan saya terlalu sibuk semenjak 2009 menjelma ni terpaksa laa saya delay kan entry psl ari jadik saya...
iyaa...pada 2hb 1 arituh saya mensambut hepi besdei yg ke 26...ken yu beliv it?? ai em 26 years old...owh ai ken feel kedut2 at my face olredi....okeh jom citer sepanjang besdei saya

pada malam 1 januari kul 9 lebei sorg member sek men ren bernama dalilah msg...
hey jaja.. hepi besdeiii..hehehehe..kandou2

pastu sejam seblom kul 12.... bawang call plak... yeayy beliau igt besdei sayaaaa... hekkss cemana tak igt kalo da sehari 100 juta kali saya ingatkan beliau... hikkkss.. kandou??.. takk laaa..rasa best giler... saya menanti msg drpd jiran tetangga...kemudian mas wish hepi besdei... tapi ada sorg jiran tuh diam menyepi.. owhh hati saya pon kembali sepi....

di tempat keje..saya bermuka berseri2... kemudian saya ckp arini besdei saya.... maka chief dgn sore kuat giler ckp haaaaaaaa besdei awak keee.. mari saya belikan kuih muih... pastu beliau belikan kuih muih yg byk..dlm satu paper bag tuh penuh snek dgn kek...pastu sorg angkel wish hepi besdei gak

pastu jumpe itosan.. beliau wish hepi besdei.... dan belikan kuih mochi cream.. pastu ramai2 lak yg wish besdei... yeayyy
pastu balik mas kata die nak masakkan makan malam... selepas tuh die tak kasik saya ke dapor.. so saya tunggu jek laa...yeayy beliau masak nasik hayam... pastu sorg jiran saya pon buat seperais dgn balik membawa kek aiskrim...yeayyy maka mencekik laa kami dgn penuh kebahagiaan....
lets cekidout hadiah2 yg saya terima....
1)bunny kuning dan tabung atm..segar dr mesin catcher.. from kak lina pekan n broods... thanksss.... sila tgk tabung atm yg masih di dalam plestik
ini lahh kuih mochi dr itosan..arigatouuu
mas menghadiahi tuala dr franc franc
sebuah buku dr bal dan sebuah laie dari azim.. thankkkssss
rantai dari bal..thankss babe..muahhhhh

gelang tangan dr diri sendiri......

thanksssss bebanyak kat semuaaaa... time kasih byk2.. nak kasik adiah pon bleh gak... meh2 jgn malu2... ehemm masih menunggu hadiah istimewa dr dia yg jauh....

1 comment:

Anonymous said...

hehe..nak ucap tahniah keee nak ucap ape ek?

26thn meh?
huhu

semoga jaja bertambah sukses!

ja,
dunia keje sgt mandom weh!
xde excited2...tataula kalau masuk tmpt lain.
kilang ain bujang cume 3 org
tabes tabes

nak balik jepun balik lah