Saturday, January 24, 2009

update kisah famili

td tepon mak...pastu tetibe bangla tepon ckp beras da sampai.. abg bangla tuh ckp kene cpt dtg kedai...

1) arini ada kenduri kt umah makcik ani....utk pengetahuan semua makcik ani ni ada anak pompuan yg super duper cun..muda laie budak ni die sebaya adik aku yg azim tuh.. n budak ni punyer kenduri tunang arini

mak :: masa kat kenduri mak tgk azim makan byk sgt... terkejut mak tgk... tak pernah2 azim mkn byk tuh... mesti sbb sedap sgt mak masak ni...*masa ni aku dpt bayangkan idung mak aku kembang kempis*

aku :: mana ada. mak tatau ke azim tuh sebenonyer kecewa budak tuh da tunang... mak laaa salah.. tak ushakan anak makcik ani ni kt azim...

mak :: azimm ko ada ati ke dgn anak makcik ani ni... *sambil menjerit sambil terkekek gelak*

2) masa tgh ckp dgn mak dgr terkua2 anak sedare aku nangis..ruper2 abang adik sumer demam.. pastu amat pon demam.. sian dorg

3) dpt sikit wang jualan lighter... kasik kt mak rm10 buat topup tepon.. aahahahahah mak aku menjerit...

mak :: loonggggggg org jepon ni kirim kat mak seploh hinggit jek longgggg....
satu rumah :: *gelakkan aku dgn sore yg kuat*
aku :: mak... kastemer kiter baru 2 org.. kalo da 10 org nnt kiter up laie seploh hinggit...*gelak kekuat*

4) abah ty aku da ada bf ke blom.. perghh tak pernah2 abah aku ty babe... *sambung mlm kang*

1 comment:

Anonymous said...

huh sukeati je reka rahsia org. sebnanye saye makan nasik sekali seminggu je tu pun ss. percaya ok? wee