Wednesday, January 14, 2009

tarikh pulang

embassy kasik 3 tarikh pulang.. dorg nak suh kitorg balik bersama2...

1) 20hb 3 2009
2) 24hb 3 2009
3) 30hb 3 2009

korg rasa mana yg akan aku pilih... aku pon tatau nak pilih yg mana satu.. sbb kalo ikot ati nak balik awal... kureng kalsium laaa jpa ni.... tak kesian ke aku yg nak balik awal neh... perkauman btoi dorg neh.. hahahah da nak dikasik tiket balik laie mau byk kecioh ko ni jaja.. pelempang kang...

yeahh arini da menaip 10 muka surat ronbun... ekceli takde laa sampai 10.. tapi aku buat selang antara line yg besar.. hahaha keji tak?? so dptlaa 10 muka surat..
kepada yg suke mengetahui perkembangan dan penguncupan tesis aku.. YERR AKU DA MENAIP SAMPAI 10 MUKA SURAT DENGAN SELANG2 YG BESAR... hikkssss...

hari ni aku hepi... kenapa?? ntah.. alhamdulillah dikeruniakan kegembiraan dan semangat yg berkobar2 utk meneruskan hidup... hikksss... berkobar laa sgt.. act aku tgh pening pale ni... tinggal kat lab dgn abang2 masters.. wauuu hahahaha poyo..

tp yg pasti tempat pertama yg wajib dituju ketika sampai di melesie adalah
1) hospital (jgnlaa chor dgn cik aboi muntah ijau)
hahahahahah kenapa nak g spital... sbb saya "sakit" hikksssssssssssssssssssssssssssssssss...

owhh yee... kalian igt laie tak 4 azam saya 2009..yg azam 2 di atas tuh insya Allah akan terlaksana(sedang berusaha ke arah itu) tapi.. azam 2 akhir tuhhhhhhhhh... hikkkssss mcm ada possibility akan terlaksana jeks...(cubaan membuat gosip dgn harapan org akan bertanya) hikkkssss ahahaha keji tak?? boring neh sebenonyer.. saje getek2 membuat gosip... hikksss

oklahhh alamakk baru nak wish slamat berbtn kt kak fuza...
jyaaa mata nnt.. nak sambung tulis keje...

2 comments:

Darab Dua said...

buat blk le souvenir kt gua 1 weh!
kenag kenangan!
heh!

cikhajar said...

hahah bleh2... bak alamat ke no tepon ke..