Friday, October 10, 2008

aku dan lelaki2 feberet

aku dan lelaki peveret ku..wahahahahhahaha kontrobersi tak??

well well well saje jeks nak upload wajah2 lelaki2 faveret ku... kita mulakan dgn yg pertama

1) zaleena dan abam joeeeeee
aku kenal zaleena melalui abam joe...dorg ni kire sedare laaa... nama panggilan pon sedare kan... zaleena ni best... selalu jadik bahan usikan aku dgn zatil... die caring dan baik ati.. sudi dibuli demi menggembirakan kitorg.. begitu jua abam joe... byk kasik nasihat bebelan dsb.. ahahaha... tader gambo abam joe laaa.. kalu tak leh pampangkan disini..mereka adalah lelaki feveret aku

2) senior2 dan junior2 ku

taraaaaaa.... gegambo senior2 ku..act ada laie tp dorg g main takraw masa neh... senior2 ku mmg baik2 belaka.... suke dgn dorg neh...n memandangkan gegambo jejunior ku da byk terpampang kat sini so tayah laa aku ulang tayang laie..jejunior aku pon baik2 sumer... dan dorg termasuk dlm geng2 lelaki feveret aku...

3) zulhadi
taraaa..budak kelas aku merangkap kawan aku kat nihon neh... pas die grad kitorg cam putus kawan laks... die budak baik ada masanya emosyenel sikit... tp die baik dgn aku.. tuh aku masukkan die dlm geng lelaki feberet aku

4) abah aku
my bestest man in my life... abah akuuu... taraaa... my saviour my knight of shining armour... my eberithing.... kenapa... toksah ckp laa kenapa kannn.. korg ada abah n korg mesti tau kenapa korg sayang abah korg...

and semestinyaaaa... kemuncak kepada lelaki2 feveret aku adalaaaahhhhhhhhh........
bersambung di entry seterusnyaaaa

No comments: