Monday, October 13, 2008

kad raya dr kl10 part 2

1) cik aboi punyer ucapan bermarker itam... hihihi lap yu 2 cik aboi... pastu super dan che ros punyer ucapan laie...wehh aku tertanya2 laa sapa fitri ni.. huwahahah

2) coretan dr cimoi...ehekss shud i call him abang ngah cimoi... ahaksss..siap ada lukisan meriam laieee

3) dr mambang n abah major... ni chatters senior kitorg.. ehehehhe..pastu ada ucapan dr tulisan yg comel secomel tuannya.. iaitu cik bater... comel die ni...ada sign dr azie aka princesspearl yg comel.. dari abam paiz yg ensem dan dr qiella ku sayam

4) dr banggula n famili...wahhh tenkiu famili banggulaa.. banggula ni ensem muka klasik.. huahahaha...dan dr my fizzy ian yg best

5) skrg ni saya nak anda sumer berikan tumpuan pada sajak kat kad raya ni...di stanza 1st ayat last skali di bawah perkataan di sambut ada ayat <>

6) pastu tulisan tgn aku.. kecik jek font ni..pastu kat ayat last tuh ada ikhlas dari hati...sapa punyer keje ni

7) kat ayat maaf zahir dan batin..die ada tulis aku ni remy hahaha... ciss remy..kat mana2 jeks die ada tulis... hahahaha... btw thanks alot remy

8)from lady D dan mr B yg disayangi... cantik tulisan lady D.... thankkks alotttt love yu ols.. dan tak lupa dr my precious anod piah yg saya sayangi... love yu too anod... thankkkkssss alot.. anod ni klakar orgnya... best burak dgn dia

dan ini lak dr west.. or paiz yg comel..... lama tak nampak die ni.. sibuk kut skrg... thankss paiz

last but not least... ini plak adalah tulisan tangan sign dorg yg penuh kat blakang kad ni.. hahahaha buat aku teruja jeks baca kad raya dorg

seriesly aku hepi sgtt2..suke sgt dpt kad raya dr korg... terima kasihhhhhhhh byk2 espesyelii kat chor yg sudi menghantar ke sana ke mari kad raya aku ni.. thankkksss alot chor.. dan sumer kawan2 yg sudi sign kad raya ni... n baby apul yg temankan chor anto kad raya ni.. semoga hidup kalian dilimpahi rahmat dan berkat dari-Nya.... thankssss...terima kasih kerana menemani idup saya disini

No comments: