Monday, October 27, 2008

keperluan dan keinginan

summer 2007 sebuah kedai beg dan aksesori baru di buka di parco(nama shopping mall) dan beg ni (tp kaler lain)dijadikkan display..1st time terpandang hati melekat dengan kata2 penuh keazaman.. nnt dpt gaji nak beli beg ini..ketika itu harga dia 7180yen(rm210++)

tapi masa beli tuh pegi dgn zufar..zufar cakap mcm blink2 n tak lawa.. so aku pon sambar beg kaler putih..aku mmg fanatik sikit beg kasut kaler putih ni... tapi sejak itu each time aku g kedai beg tuh aku pasti akan membelek beg ini dan meneraipakai beg ini... ada rasa menyesal sikit laa tak sambar terus kan..tapi beg putih aku tuh pon tak mengecewakan aku....

autumn 2008 beg ini dijual dgn harga 3150yen (rm90++)
pada mulanya aku dilema antara keperluan dan keinginan... aku merasakan aku tak pakai sangat beg2 sebegini kerana tiada tempat nak dituju dgn beg sebegini... tetapi hati ku nak sgt nak sgt beg ni.. tak dpt nnt nyesal sbb takkan ada keluaran ke2 3 dan seterusnya..dalam dilema aku menyuarakan rasa ini kat bal.. bal ckp laa kat melesie kan bleh pakai laie. bla bla bla...dan tanpa berlengah laie aku g membeli beg ini.. dan taraaaaaaa... alhamdulillah...


bal arigats atas nasehat yg diberi.. hihihi gembira melihat beg ini bergantung di dinding bilik

2 comments:

Anonymous said...

kak!!!klu ade lg handbag yg agak menarik..tlg amek gmbr leh tak?nanti klu cantek kte nak kirim..eheee...klu blh yg sederhana beso..tak beso sgt larh...then kain..kte tak suke sgt leather..then ade corak bunga2 ke..corak abstract ke...tlg eah..color..earth color..ehee...tlg eah..nanti kte kasik duit gaji amek gmbr skali..ehehehe muahmuahh!!!

cikhajar said...

insya Allah kalau ada laie....huhuhu