Friday, October 24, 2008

maksud lagu letto

Terbuai aku hilang terjatuh aku dalam (dia main buai kemudian dia jatuh)
Keindahan penantian (die menganggap menanti itu indah.. haiya bunguk punya olang)

Terucap keraguan hati yang bimbang (hati dia ragu dan bimbang)
Yang terhalang kepastian cinta ( cinta dia tak pasti dan dia halang)

Aku hilang (die hilang)
Aku hilang (dia hilang laie...tah pegi mana tahhhhh)

Tersabut kabut malam terbiasnya harapan (malam die berkabus..mesti lps ujan.. pastu die tempias harapan(mungkin harapan ni nama kucing die))
Yang tersimpan sejuta bertuan (die ada simpan sejuta tuan.. haa???)
Terasa kerinduan hati yang bimbang (hati die bimbang tapi rindu?? pelik btoi)
Yang terhempas kepastian cinta (cinta dia punyer kepastian da terhempas)

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi (die suh dgr hati die punye permintaan yg dianiaya oleh encik sunyi)
Dan berikanlah arti pada hidupku (dan die soh beri erti idup die.. eii beri laa sendiri.. nak soh org gak)
Yang terhempas yang terlepas (apa yg terhempas ni..takkan erti idup die terhempas kut)
Pelukanmu bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu (die sohh pelok die bersama2 *haishhh haram* pastu tanpa mu*org yg die tuju lagu ni* die selalu ilang)

Aku hilang (die hilang laie)
Aku hilang (dan terus hilang)

Tersabut kabut malam terbiasnya harapan
Yang tersimpan sejuta bertuan
Terasa kerinduan hati yang bimbang
Yang terhempas kepastian cinta

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah arti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas
Pelukanmu bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu
Bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah arti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas
Pelukanmu bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu
Bersamamu dan tanpamu aku hilang selalu

yg merah tuh rujuk atas
-letto-


jadi kepada cik zatil... inilah translation lagu yg anda suh saya terjemahkan berdasarkan terjemahan ini...sukalah saya nak bitau kesimpulan yg telah bersimpul2

kesimpulannyaaa :

sidia menyukai saudari dan tanpa saudari beliau mcm ilang punca.. tapi beliau juga tak pasti mengenai perasaan beliau....maka beliau masih keliru

sekian

No comments: