Wednesday, October 15, 2008

dia sakit

dia yg saya sayangi tgh menderita kesakitan...dia msg saya bagitau yg dia berada di kuantan medical centre... doc x-ray ckp tulang belakang dia bermasalah...doc ckp paru2 dia bermasalah dan berkaitan dengan jantung dia yg mmg sedia bermasalah...

saya risau sesungguh2nya...saya cuba bertenang dan bernapas...terasa spt saya tiada udara utk bernapas... dia sorg2 kat kuantan sambil ditemani oleh along saya....saya cuba utk berfikiran positif tapi saya tetap kerisauan........ saya berdoa agar dia boleh diselamatkan... saya nak balik nak cium die puas2... saya bukanlah insan yg baik utk dia.. tapi sayang sangat kat dia... saya tahu dia pon sayang kan saya....

ya Allah selamatkan lah dia.............tolong kami ya Allah...tolong selamatkan dia................
|
|
|
|
|
|
|
|

4 comments:

su said...

jaja..byk2 sabar ye....jaja doakan kesihatannya bertambah baik...

akak fhm perasaan jaja....sabar ye..

cikhajar said...

thanks kak su...rsau sgt2 ni

bal said...

hope everything will be alright *hugs*
banyakkn sabar n doa kay:)
bal doakan skali utk ayah akak..

Faisal Admar said...

banyakkan berdoa. kuatkan semangat untuk kita suntikan pula semangat kita kepada dia. ok? kalau kita mengalah, macam mana dia nak lawan sorang2 kan? semoga abah cepat sembuh dan kuatkan semangat. sama2 kita doakan!