Tuesday, October 21, 2008

pintu bilek jiran saya


ini adalah pintu bilik jiran sebelah saya.. wahh sungguh bersemangat beliau yaaa.. setiap kali beliau masuk dan kluar bilik akan terpampang perkataan ini.. fight yosshhh marilah berusaha berjuang..hehehhe sebenarnya saya blom comolot (beramah mesree) dengan jiran sebelah saya kerana beliau kelihatan (er sebenarnya jarang kelihatan) mcm pendiam.. ditambah pula saya pon jarang2 ketemu beliau di dapur tetapi selalu ketemu di tandas.. jiran saya ni dr tanah besar china..kecik molek orgnya..nnt ada masa saya paparazzi kan gambo beliau... nampak cam skema2 laa gaks budaknyer..beliau rapat dgn budak di dpn bilik saya.. tah tgh2 malam hape tak dorg buat mengganggu tido cik bal... huhuh yg penting tido saya tak terganggu kerana saya tak dgr pape ketika tidur...

floor saya ni ada 90% budak china dan 3 org wanita comel dari malaysia.. hikssss... n 2 org jek laki.. yg lain pompuan..jadi memandangkan byk budak china.. so kitorg pon terpaksa beramas mesra dgn dorg.. nak buat sombong bleh tapi tak syiok laa kan.. so beramah tamah laa kitorg bersama2... budak2 china ni suke jengah apa yg kitorg masak.. mesti mereka berasa aneh dgn masakan kitorg..

pastu dorg suke laa belek2 barang masak kiter n tanya apakah ini apakah itu... satu yg kitorg perasan budak2 ini..dorg byk makan sayur mayur.. patut kulit cun ajorks.... owhh ye tadik ada budak china masakkan kitorg sayur toge dan kucai gureng.. serta sayur tah hape tah.. ok laaa sedap gaks.. makan bersama2...

pro nyer duk beramai2 ni...taderlaa idup ni monotonous jeks.. at least ada kawan nak burak2.. at least berjumpa org...boring tu boring gak..tapi still bleh dilayanlaaa...

kontra nyer..... terpaksa bermuka2 dan memaniskan muka ketika tgh bad mood dan masa tanak berckp dgn sesapa... hahhahaha

oh yee kak lina...saya da promote kaftan kat kaikan neh.. kang kalo dorg berminat kiter leh bukak parti taperwer kt sini....hikksksss

sekian utk hari ini

No comments: