Saturday, October 4, 2008

sambungan kisah open house

aaaa memandangkan dapor penuh dgn awek2 china sedang masak..aku sambung buat entry.. yelaa sementara idea yg ada dan mood berblog mencurah2.. so kita bersambung berblog

selepas menekel anak2 panjang..aku pon menekel anak2 org beppu.. tp kali ni tader pictaz plaksss.. best dpt main2 dgn maryam dan sarah... kebetulan mood sarah baik arini.. so die nak laa berdukung2an dgn aku.. beramah mesra dgn kak zah.. org baru di beppu... pastu kitorg pon burak2 pasal kek2 dan kuih2(petanda saya da masuk ke alam ibu2 ya kawan2...*owhh tidakk*) dipendekkan citer.. rupe2nye aku dgn dorg pakai resepi yg sama utk kek coklat tapi memandangkan kek aku kurang pengudaraan kerana kurang baking powder.. maka ianya menjadi sgt berat dan makan satu slice jek da mencukupi.. bak kata zufar kek jimat kos..so kitorg pon tukar2 resepi dan mcm2 laaaa..heheh saya dpt merasakan perubahan diri saya pabila dapat berbual dgn akak2 yg da berkeluarga...saya merasakan saya sudah dewasa.. ihihihih(cam harem)

pastu sambung makan2 kek2 yg pelbagai dan kuih2 yg berjenis2... kitorg pon kemas2 n tapau2.... dan amek gambo reramai... so sementara tgh tunggu gambo ramai2 yg akan di upload kendian.. kiter layan duluk gegambo yg ada kay

*******************************************************************************

mata baby amirul ini besarrr sangat.. comel.. masa ni dia da fresh sbb da tido.. so tak meragam sgt..
dorg da sesiap nak balik tapi mcm biasa..salam perpisahan tuh lama giler duk burak2 laie sambil packing2 dan isi2 barang dlm kete... hihihihi

gambo tak sengaja nuhana yg comel...

gambo 2 beradik yg comel ini... seblom dorg balik

aku berusaha mengamati gambo ini.. apakah yg sedang mas dgn dumex buat tuh...

the girls.... ehehheehh selamat hari raya.. amacam meriah tak pilihan kaler raya kitorg

beliau nampak hot dgn kaler pepel.. sungguh rare tgk beliau berbaju pepel..

beliau ni tayah ckp laaa... mmg cun...

camwhore kat tepi caldina merah kesukaan kami.. hahahah
cam besar sgt gambo ni.. so upload duluk

No comments: