Thursday, October 23, 2008

aku dan masa depan


lately aku memandang masa depanku dengan pandangan yg terlalu kelam... aku selalu bayangkan yg aku akan kawen paksa dgn org yg aku suke...tapi die tak suke aku..heheh tapi terpaksa kawen gaks.. pastu hidup aku akan jadik terlalu sengsara sampai aku mati.. heheheh

bengom tak haku?? aku rasa agak mengom gaklaaa...sbb aku selalu akan fikir aku akan jadik seorang yg akan sengsara...adakah ini merupakan satu masalah mental??

*******************************************************************

saya ada begitu byk masalah di bahu ini..tapi setiap kali saya jumpe budak2 floor saya dorg akan ckp... eii jaja hepinyer awak... awak selalu hepi..kata dorg..

sesungguhnya ingin saya jeritkan kat satu dunia... tulunlaaaaaaaaaaaaaaaaaa saya ada masalah yg amat besar.....

No comments: