Tuesday, October 14, 2008

demam...



agak2 suwei tak hari korg tgk muka demam aku??
memula aku kene demam..pastu aku jangkitkan demam aku kat bal dan budak2 lab aku.. abes satu lab berkohok2 batuk....

kemudian aku da kebah dari demam.. da bulih melompat dengan lebih tinggi.. pastu aku duk ngulit2 bal yg masih demam.. dan aku kene demam balik..

kesimpulannya skrg ni : bal harus dikuarantin


hehhehe saje buat lawak bodo... sori2...

dan ini lagu org demam aku tujukan khas utk korg berdua (ikot irama lagu pergi tak kembali dr rabbani) ;

sekujur badan bertuala biru,
lemah bersandar di tepi pc,
mengharap kasih mas dan balqis,
apa mungkin nasik ayam,popcorn,lolipop,aiskrim,buah pisang,puding,piza,spegeti,sup sayur, coklet, jajan2,kepek ubi(nyanyi dlm irama rap) dikirim

heheheh another sick joke(tak kelakar pon) from sick ppl..i feel sickkkk...huwahahahahha

2 comments:

su said...

rajin2 makan ubat yer..

Unknown said...

Very good......