Monday, November 10, 2008

doa seorang ibu

asal laa gambo mak aku tgh ngunyah yg menjadi pilihan

td saya burak dgn mak saya di telepon

mak : tadi mak berdoa biar ko dapat suami yg beriman
saya: terima kasih...*sambil giggle2* tapi mak kiter nak kawen laie 5 tahun bleh...
mak: aaaaa ko nak ssh dpt anak ke *sambil tinggikan sore*
saya: alaaa mak kiter mcm ssh jek nk kawen awal...*sambil gigil2 sejuk*
mak: aaaa bleh aaaa nnt ko keje rajin2 duit kasik kat mak..
saya: oooooooooooooo manaaa blehhh....*sambil gelak kekuat*
mak : aahh yeee..nnt kang keje kalo tader duit minta kat mak gak....
saya: hehehe itu sudah tentuuuuu *saya anak yg jahat*

apa2 pon....mak tenkiuuuu....terasa sgt indah hidup di bawah restu mak abah T_T

1 comment:

mOmU said...

ades kalo nk ambik gambar mak pn kasi la posing maut ni ngah makan ...zzzzzzzzz