Tuesday, November 18, 2008

murtabak orang bujang

gambar hiasan
sabtu lepas aku mmg mandom giler malas ke mana2.. sriyes aku telah menjadi dugong di musim sejuk yg berhibernasi di dlm kepompong...dipendekkan citer masa tuh kugiran the malay musician ada performance kat nishi oita.. tapi biasalaaa ini dugong sangat malas nak g mandi.. so aku mengkenselkan pemergian ke sana.. sori erh kalian...

dlm pada tuh ada gak invitation memakan mertabak dek anak2 bujang di shikido... malas gak nak g.. hahahaha daulat besar mintak tulun dorg antokan...

so dlm renyai2 ujan ni dtglaa dumek n dob menghantokan mertabak utk kakak2 beliau di sini... da laa masa tuh tgh panas2.. bau nyerrr masya Allah mmg malatops...tapi aku tahankan napsu sebab nak tunggu mas dgn bal balik...sambil menjeling2 taperwer ittew sambil memujuk diri agar bersabar... owh kalian cpt laa pulang...bukan taleh makan duluk.. tapi aku takut kang kalo makan dulu nnt tinggal penutup taperwer lak kat dorg.. maka bersabarlaa aku selama 4 jam..

so biler dorg da pulang.. ku bahagi2kan kepada 3... dan bismillah... ngap segigit... keenakkannya menyerlah sampai ke rongga tekak.... ku berpaling ke monitor pc... ada pm dr sesorg...

dia:akak ni mertabak afif tachi buat ke??
aku: aah....best kan kan kan.. rasa syahdu laks
dia: aah rasa mcm kat malaysia...
aku : rasa nak kunyah slow2.. nak feeling
dia: ni da rasa nak lahap sumer ni..lapar

dan tak sampai 5 minit mertabak itupun habis..tahniah kepada afif dumex dob dan aru dan yg sama2 kalian yg tak disebutkan nama kerana berjaya menghasilkan mertabak power rangers.. sampai syahdu syahdan kitorg memakannya..

owhhhhh mesti anda tertanya2 bagaimana dorg buat mertabak.. senang aja

inti dia buat mcm biasa... pastu kulit dia pakai kulit popia... taraaaa siappp....

agak2 g koyou ni ada mertabak tak????hikkssss

2 comments:

MOLY said...

murtabak ..
rindunya nak makan

lapaaaaaaa !!!!

cikhajar said...

kitorg buat sendiri jek pakai kulit popia.. ramgup ngap ngap