Wednesday, November 19, 2008

hari ini hari rabu

hari ini alhamdulillah..saya mulakan pagi saya dengan begitu awal... saya rasa segar sekali..

namum pagi2 saya bangun.. saya dengar hiruk pikuk suara adik2 berebut bilik air sebab subuh da nak abes.. abah tengah sibuk siap2 g keje.. yg kakak lak piyed terus sambung tido.... mak di dapor tgh masak... bau mcm bihun gureng.. owhh enaknya...
saya melangkah ke luar bilik.. menuju ke ruang tamu.. terlihat sesusuk tubuh berbaju kuning tgh baca suratkabar.. mukanya.. entahh saya tak jelas mukanya mcm mana...
saya ke dapor..
mak tuh sapa yg dpn...
oo itu laaaa....................

kring kring... kring kring... panggilan telefon sang jejaka menamatkan drama tadi.. saya celik mata.. helo2 dgn dia sebentar..
dan saya bangun lantas menebarkan pandangan ke sekeliling.. owhh saya bukan di rumah...

2 comments:

MOLY said...

erkk .....
kalau bukan kat rumah
beh tuh kat mana ???

cikhajar said...

dalam mimpi laaa lily.. hahahha