Wednesday, November 19, 2008

lunch+ dinner = ????

assalamualaikum.. hai hai haiii apa khabar kalian sumer?? diharapkan semoga kalian sihat walafiat dan sejahtera selalu... bagi diri saya disini alhamdulillah... saya masih tidak beku laie... walaupun suhu semakin sejuk dan beku..

sejuk2 ni ada beberapa simptom yg akan saya hadapi. salah satunya adalah makan... hari ini saya memulakan hari dengan awal drpd biasa... saya sempat membuat sarapan milo dan makan ruti yg dibawa pulang semlm... kemudian memandangkan hari ini saya bekerja selama 5 jam sahaja jadi saya tidak laa makan beria sgt di kedai melainkan onigiri (nasik kepal) 2 ketul dan ruti donut twist 1...simple kan brunch saya.. buat isi perut kata org...

so balik keje dalam keadaan bergelora.. dengan sejuk nyer.. lantas saya preng prung(bunyik blender) kelenting kelentung (mangkuk steel jatuh) dush dash dush dashh.. taraaaaaa inilah lunch + dinner sayaaaa.. terharu saya dapat masak hidangan ala2 org da bekeluarga.. selalu mmg masak stail org bujang trang tang tang jeks

dinner saya sangat kalerful
1) yg kaler putih tuh nasik
2) yg kaler merah tuh asam pedas ikan kembung
3)yg kaler pink tuh pinggan makan
4) yg kaler ijau tuh sup kubis bebula hayam
5) yg kaler kuning tuh buah nashi (mcm buah lai)
6) yg kaler itam tuh kicap cap tamin

aaa apalaie kalian.. meh laa menjamu mata.. hikkssssss... ittadakimasuuuuu

No comments: