Tuesday, November 4, 2008

letih

letih laaa weiii.. seriesly aku letih
kadang kala aku terasa mau lari dr segalanya,
tapi aku tiada arah utk lari,
aku bukan sorg yg berani tempuhi cabaran,
yaa aku penakut...

kadang2 letih melayan hati ini,
perkara kecik sepotet membuat ianya terguris,
aku mudah terguris...
yaaaaaaaaaa tapi aku selindung dgn gelak tawa....

aku tatau nak merencana masa dpn ku..
sbb aku tatau apa yg aku nak buat pada masa dpn..
dan kadang kala aku benci dgr org lain punyer planning di masa dpn...
sbb tah.. rasa nyampah....

aku ada hobi...
aku ada kesukaan...
aku rasa aku tak pernah nak sanggah apa kesukaan org
tapi org suke nak sanggah apa yg aku suka...
ianya gurauan.. aku tau
tapi makin lama makin makan dalam...
ada masa aku mampu terima segala gurauan...
ada masa aku da penat dijadikkan bahan lelucon...

dalam hati ada cinta..
tapi skrg..sebenarnya hati aku da tader keinginan ke arah itu...
ya aku selalu menyebut namanya...
kenapa??
sbb aku nk sedar yg aku masih ada keinginan utk bercinta...
walaupun yg sebenarnya usaha itu adalah sia2...
buat masa skrg hati ni da tertutup utk dia.. dan sesiapa sahaja
tidak..aku tak menipu. di pagi selasa ini aku bercakap benar...

wahai blog...
sampai satu saat nnt aku ubah lokasimu...
ketahuilah bahawa hati ini benar2 tak mampu menanggung segalanya...

*entry paling sedih dlm sejarah aku berblog*

No comments: